Supra generations

Kaufe und verkaufe gebrauchte oder neue Teile kostenlos auf SUPRA.PARTS

Supra generations

The Toyota Supra Community for all Supra generations

Toyota Supra A90

Owners of the fifth generation Toyota Supra are thrilled about that car

Toyota Supra MKIV

In July 1993, the fourth and so far last generation of the Supra came on the market. Internationally, this type is called " Supra MKIV ".

Toyota Supra MKIII

In early 1986, the third generation of the Supra was introduced. It is also the first that has not been marketed with the suffix Celica.

Celica Supra (MK2)

The second generation was presented in the fall of 1981 and had a completely independent drive with the new (170 hp) 6-cylinder engines.

2000GT & Supra MK1

The first Supra built from spring 1978 to summer 1981 was still offered as a top version of the Celica first in Japan and later in the United States.

Anzeige wegen Betrug | Forum

Philip Driver
    Hey Freunde.

Ich habe da ein großes Anliegen. Wie gehe ich vor um eine Anzeige wegen Betrug zu schalten im Ausland??
    Ich warte seit 1,5 Jahren auf ein PHR Fuelupgrade Stage 2, AEM Map Sensor 3,5 bar und ein Paar Halogen Birnen.

Ich habe insgesamt $9500 an MVP überwiesen aber habe bis jetzt nicht alle Teile erhalten.

Ich habe ehrlich gesagt keine Geduld mehr mich noch ewig vertrösten zu lassen, wenn ich überhaupt mal eine Antwort erhalte. Meine Supra bin ich dieses Jahr nicht einen Meter gefahren, eben weil ich Kraft meines Amtes alles schon für den Singleumbau zerlegt habe.

Würde mich sehr über eure Meinungen freuen.

Ich habe schon einige male angerufen aber werde immer in die Warteschleife gedrückt und hängen gelassen.

LG

Philip
    Oxwall Community Software